Sunday 5 December 2010

ماجرای عکس زن احمدی نژاد

آینده نیوز:در خردادماه گذشته ودر زمان مناظرات جنجالی، احمدی نژاد در مناظره با كروبی با عنوان كردن اینكه روزنامه كروبی (اعتماد ملی) عكس او را به همراه همسرش چاپ كرده است، به شدت عصبانی شده و انتشار تصویر همسر او در روزنامه مذكور را خلاف اخلاق دانست و گفت:

شما حتی همسر من را كه نقشی در این قضایا ندارد، عكسش را در روزنامه تان انداختید...من می گویم آخر ..كسی {كه} می خواهد رییس جمهور بشود از زیر مجموعه ای كه صاحب امتیازش خودش است، خبر ندارد، آن وقت می خواهد كشور اداره كند؟! آقای كروبی من عذر می خواهم از شما، من به شما احترام می گذارم، به لباس شما به ریش سفیدتان، به سوابق شما، شما خبر ندارید عكس همسر من را انداختند، بدون اینكه نقشی داشته باشد.

البته فردای آن روز مشخص شد كه روزنامه اعتماد ملی تصویری از همسر احمدی نژاد منتشر نكرده، بلكه روزنامه اعتماد این كار را كرده بود و عكس همسر دكتر احمدی نژاد را به همراه او در كنار عكسهای دیگر كاندیداها و همسرانشان منتشر كرده بود
اما در طول یك سال ونیم گذشته و پس از انتخابات، علاوه بر آن كه همسر دكتر احمدی نژاد در سفرهای خارجی همراه او بوده و درمقابل خبرنگاران ظاهر می گردیده است، روز گذشته به همراه رییس‌قوه مجریه در مراسم روز خانواده با شعار بصیرت به عنوان میهمان برجسته برنامه ظاهر شده كه تمبر یادبود روز خانواده را باطل كردند و سایت رسمی احمدی نژاد هم تصاویر متعددی از او را منتشر كرده است

No comments: